دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید , دانلود فیلم با لینک مستقیم ,دانلود فیلم دوبله فارسی

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید , دانلود فیلم با لینک مستقیم ,دانلود فیلم دوبله فارسی

دانلود آهنگ جدید

مدرن آهنگ ,دانلود فیلم با لینک مستقیم ,دانلود آهنگ جدید

دانلود کاملترین مجموعه نوار های حاج داوود علیزاده
مراسم عزاداری سالار شهیدان در مسجد انصارالحسین(ع) با مداحی حاج داوود علیزاده برگزار شد

دانلود گلچین مجموعه مداحی حاج داوود علیزاده

دانلود گلچین مجموعه نوحه حاج داوود علیزاده

دانلود مداحی حاج داوود علیزاده

دانلود مداحی حاج داوود علیزاده

دانلود مداحی ترکی از حاج داوود علیزاده اردبیلی

سلام و درود امروز برای شما عزیزان مداحی های حاج حاج شهروز اردبیلی را که در ایام محرم برگزار گردیده است و به صورت نوار کامل میباشند قرار می دهیم . امیدواریم که مداحی های زیبایی که برای شما عزیزان آماده و آپلود شده رضایت شما عزیزان را جلب کرده باشد .

هفتاد و شش قطعه نوار کامل استاد در ادامه مطالب به صورت کامل برای دانلود قرار میگیرد امیدوارم مورد استقبال قرار گیرد.

 

 

  1. امام حسین (ع) . مشاجره عشق و عقل شعری از استاد کلامی (سافات16)
  2. حضرت ابوالفضل . آخشام اولدی ننه قربان اوللام سنه . عاشقدی سنه ملت ایران آی ابوالفضل سافات (15)
  3. حضرت قاسم . قاسم دوشوب آتدان خلعت کفن اولدی داماده عموجان(سافات14)
  4. حضرت ابوالفضل . ای سپه کوفه تانورسوز منی قارداشیمین یار وفاداریم(سافات13)
  5. علی اصغر (ع) . اوزون یتیر منه باجی اولمیشام بیتاب سوسوز بالامی حرمله ایلدی سیراب (سافات 10)
  6. حضرت ابوالفضل . گل حسین یاتدی ابوالفضل علمی . ای حرمینه ناز ائدن تربتی قانلی کربلا (سافات 9)
  7. حر ابن ریاحی . اورگتدی وفا عالمه حر ابن ریاحی (سافات 8)
  8. طفلام مسلم . آتامیز ئولوبدی رحم ائت بیزه بینوایه حارث
  9. طفلان مسلم .احوالات .

10. حضرت زینب (س)  . ای شاه مظلومان حسین ای قانینه غلطان حسین

11. حضرت زینب (س)  . احوالات کوفه

12. حضرت علی اصغر . قورئییب دوشوم، سووا یوخ گومان، بالام آغلاما، گولوم آغلاما

13. حضرت رقیه . احوالات خرابه

14. حضرت رقیه . احوالات یتیم

15. حضرت قاسم . قاسم دوشوب آتدان، گل داده عمو جان – خلعت کفن اولدو، داماده عمو جان126.1

16. احوالات یهودی زاده که عاشق امام حسین بود126

  1. 17.  شب تاسوعا 125.1

18. حضرت زینب (س) . سن شمع معرفت سن، پروانه رینبم من بسیار زیبا 125

19. حضرت زینب (س) . ای خریدار سخن گفتاری زینب دن سوروش معرفت تحصیل ائدیب اسراری زینب دن سوروش 124.1

20. داستان سلطان جمجمه .124

21. صغرا . بیر گئجه اکبری، شبه پیغمبری – گؤردو رویاده صغرا، گلدی فریاده صغرا   123.1

22. امام حسین . مظلوم کربلا انصارین آختاریر123

23. حضرت ابوالفضل . ای برج محبت ده مه انوریم عباس، سرلشگریم عباس122.1

24. حضرت ابوالفضل . شجاعت و میدان رفتن122

25. حضرت ابوالفضل . با لب تشنه بر لب دریا واویلا (نوحه فارسی)121.1

26. حضرت ابوالفضل . گر ندارم آب آبرو دارم (نوحه فارسی)121

27. حضرت ابوالفضل . باشیم یارالی سو مشکی خالی بالالاروندان خجالتم من120.1

28. حضرت ابوالفضل . ای دلیم قبله حاجتده دئنن یا ابلفضل120

  1. 29.  حضرت ابوالفضل . ای گؤزوم جاری ائله، خون دل زاری یئره – ییخدیلار آتدان اوزون قوللی علمداری یئره 119.1

30. حضرت ابوالفضل . احتمالا طشت گزاری . 119

31. حضرت ابوالفضل  . شجاعت بسیار زیبا  118.1

32. حضرت ابوالفضل  . طشت گزاری  118

33. امام حسین (ع) . 117.1

34. امام حسین (ع) . زبانحال زینب (ع) به راس مبارک 117

35. علی اصغر (ع) . دئدیم یات خسته‌دیر جانین، بالام لای-لای گولوم لای-لای116.1

36. علی اصغر (ع) . احوالات116

37. حضرت رقیه . عمه جانم داریخدیریب جان منی، درده سالیب محنت هجران منی115.1

38. حضرت رقیه . گریز به احوالات اسراء و حضرت رقیه (س) 115

39. حضرت ابوالفضل  . عباس اولا گر عالمه سلطان عوض اولماز - کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا  114.1

40. حضرت ابوالفضل  . اذن میدان خواستن  وشجاعت و شهادت 114

41. امام حسین (ع) . درده اولان دوا حسین، دیللــه‌ره آشینا حسین 113.1

42. قضیه شهر بانو . 113

43. امام حسین (ع) . قیزیل قاندان باشیندا افسر عاشق – آچیب اوخدان قیلیجدان شهپر عاشق 112.1

44. امام حسین (ع) . حسین تک شاه رعیت‌پرور اولماز 112

45. امام حسین (ع) . محرمین گلدی آغا یا حسین، عاشقلرین گئیدی قارا یا حسین111.1

46. امام حسین (ع) . ای درد آشنا قارداش 111

47. حضرت ابوالفضل  . گلدی سنی زهرا گؤره بیلمه‌م نئجه گؤردو – سسله‌ندی کی سس وئر اوره‌گیم یاندی ابالفضل 110.1

48. حضرت ابوالفضل  . ای حسین ای روح با ایمان سلام اولسون سنه 110

49. حضرت علی (ع) . فارسی 109.1

50. حضرت علی (ع) 0 فارسی احوالات

51. حضرت رقیه . بئش گونکی بو ویرانه ده مئهمانیوه‌م عمه – تئز –تئز چک الین باشیمه قوربانووام عمه 108.1

52. حضرت رقیه . من نه وقتی خیدمتونده نوحه خوانم عمه جانم، روز و شب اولوبدو ذکریم عمه جانم عمه جانم 108

53. علی اکبر (ع) . منی نیمه جان ائدیب غمون، نئجه خیمییه آپاریم سنی 107.1

54. علی اکبر (ع) . گل اوتور خیمه ده اکبر باشووا من دولانیم، فرش ائدیم توپراقا معجر، باشووا من دولانیم 107

55. حضرت زینب (س) . احوالات 106

56. مقدمه ای بر جریان کربلا – مصیبت حضرت رقیه در خرابه شام 105.1

57. خطبه امام سجاد (ع) 105

58. حضرت ابوالفضل  . گل حسین ائتدی بو اوخ گور نجه شرمنده منی مشگه دگدی ائلدی فکری پراکنده منی 104.1

59. حضرت ابوالفضل  . عاشقدی سنه ملت ایران آی ابالفضل 104

60. حضرت زهرا (س) . نوحه فارسی103.1

61. حضرت زهرا (س) . مصیبت  . بسیار زیبا 103

62. حضرت ابوالفضل  . اولا رقیه، آدون فداسی، آدوندو ذکر جمیع عمو جان – سو جامی الده، سوسوز اوشاقلار، سنه گلیبلر دخیل ابوالفضل 102

63. علی اصغر (ع) . ای گلشن عمریم گولوم اصغریم لای-لای 101

64. امام حسین (ع) . مناجات نامه . شهادت100.1

65. ارنب خاتون100

66. علی اصغر (ع) . اوخشامالار 99.1

67. علی اکبر (ع) . لیلی‌یم حسن جمالاتیوه مجنونم علی 98.1

68. علی اکبر (ع) 98

69. حضرت ابوالفضل  . امان نامه بسار زیبا و شنیدنی 97

70. حضرت ابوالفضل  . شجاعت97.1

71. حضرت فاطمه زهرا (س) . شهادت96

72. شعری درباره گوشزد معارف دین و امام زمان عج و گریز به وقایع کربلا 96.1

73. حضرت ابوالفضل  . امید و سقای حرم ابالفضل، ابالفضل – یاتما اویان، یاندی حرم ابالفضل، ابالفضل 95

74. علی اصغر (ع) . عمریم حیاتیم علی، شور نشاطیم علی 95.1

75. حضرت ابوالفضل  39.1

76. حضرت ابوالفضل  39

 

التماس داعا


نظرات  (۱۹)

سلام ممنون از سایت عالیتون .من دربدر دنبال نوحه قدیمی از حاج داود هستم با مقدمه را من از کثرت دشمن زهر سو بسته بو بعدش میخونه بلبل اولدی عطر و بو رنگ و رخسار عاشقی. بی زحمت اگه داری حتما بزارین عمری دعاتون میکنم اجرکم عنداله
سلام آقا اصغر، من این نوحه رو از کاست به فایل mp3 تبدیل کرده ام، ولی نمیدونم چطوری به دسستون برسونم.
اگه خواستید به شماره 09149000410 اس اماس بدید تا برسونم براتون.
۰۱ مهر ۹۶ ، ۰۵:۲۴ بهزاد قاصدی بخشایش
با عرض سلام
 و خسته نباشید خدمت شما دوست گرامی،ازشما خواهشمندم برای منهم این نوحه از کسرت دشمن،روبرام به هر شکلی که شده برام بفرستید واقعا ممنون میشم اگه این لطف درحقم بکنید خداحفظ کند شما رااینم شماره تماس ۰۹۳۸۸۵۵۵۸۰۷
سلام ... وقت بخیر ... محمدی هستم
این نوحه بالا رو (راه من از کثرت دشمن زهر سو بسته بود)  منم خیلی وقته دنبالشم ، اگه یه جوری به منم برسونی ممنون میشم.
۰۹۱۲۶۷۲۳۵۹۳ 
با سلام .من خیلی وقته دنبال نوحه اورینب حاج داود و یه طشت گذاری قدیمی که با نوحه از کثرت دشمن زهرسو بسته بود که بعدش نوحه ترکی بلبل اولدی عطر و بو و رنگ و رخسار عاشقی هستم . اگه اینارو دارین عاجزانه تقاضا میکنم برام بفرستین یا تو سایتتون بزارین که راحت دانلود بشن
اجرتون با امام حسین
۱۴ مهر ۹۸ ، ۱۹:۱۱ سیدمناف موسوی

با سلام و تشکر فراوان، به دنبال مداحی بسیار قدیمی حاج داود علیزاده در شب عاشورا در مسجد انصارالحسین علیه السلام هستم.این مداحی شعری از استاد منزوی با مطلع 《کیمدی بو سید تنها دل صحرا ده گزور》است.اگر لطف کنید راهنمایی بفرمائید برای پیدا کردن این نوار ممنون میشم.البته سالها بعد آقای تمدن این شعر را خوانده اند ولی منظور من مداحی حاج داود است.

سلام تشکر ازسایت خوبتون اگر روضه مجلس ولید داود علیزاده روهم بزارید دیگه تکمیل میشه خواهش میکنم اگه دارید بذارید

سلام عزیزان این نوحه ترکی بلبل اولدی عطر و بو رنگ و رخسار عاشقی رو داره به این شماره پیام بده خواهش میکنم دربدر دنبالشم 09144509621

با سلام مراسم شب عاشورای حاج داود سال ۷۸ رو دارین که اولش این شعر زیباست ( ای شیعه محرم یتیشیب همتون اولسون گی قاره قیافونده عزا هیبتون اولسون

با سلام ما یه کاست از حاج داوود داشتیم که با شعر دل وآله نهضت حسین است   جان محو حقیقت حسین است الخ. شروع میکنه ادامه با دوداقلاری قورییاندا گوروم بشر نه ایچر   اگر عروج دوتا افطاریلن سحر نه ایچر . فکر کنم طشت گزاری قبل از دهه 70 باید باشه. (دور ای بلا چولونون قهرمانی عباسیم

سوسوزلارون اوجالوب ال امانی عباسیم) روی دیگه کاست از علی اصغر میخونه

سودوم اولسیدیم خدایا اگر اولمزدی بالام   یا کی بیر جورعه سو ورسیدیلر اولمزدی بالام.   اگه دارین مضایغه نفرمایید التماس دعا

سلام ممنون از سایتتون. من یه روضه قدیمی از حاج داود علیزاده گوش دادم قبلا الان ۴ سال نمیتونم پیداش کنم . مقدمش اینه ایهاالناس گلون گردش دورانه باخون . قدرت مطلق خالق سبحانه باخون بعد مقدمه روضه حضرت علی اصغر میخونن عالیه بعدش نوحه حضرت علی اصغر که متنش اینه بولبول اریده اشکیله شاید لالا داغین . هیچ مرهم اورگدن ایتیرنمز بالا داغین لطفا برام بفرستید ۰۹۱۲۹۲۸۲۲۶۵

من دانلود میکنم ولی باز نمیکنه شما میدونین از چیه ؟؟

سلام من دنبال یه نوار از داود علیزاده هستم ولی پیداش نمیکنم که یکی از شعراش متنش اینه((( ای بشر ساتما اوز ایمانوی دنیایه گوره گویما ما پاک اولا اوز وجدانوی دنیایه کوره ،,))) ممنون میشم اگه کسی داره با می دونه راهنمایی کنه و با این شماره تماس بگیره آشوری09191821563

سلام.خسته نباشید دنبال یکی از مداحی های قدیمب حاج داوود میگردم که چند سال پیش گوش دادم ولی الان هیچ جایی نمیتونم پیداش کنم ی مقدار از شعرش رو براتون مینویسم ممنون میشم برام کسی پیداش کنه

کربلا منظره سی منظره سلم و رضا دی صحنه قیل و بلادی هامی یر کرببلادی

نه باخیر قوم و نژاده بو آتین صاحیبی عباسی دی یا اجنبی زاده فرقی بووخ پول وار آراده سویونور مشتری سی چوخدو عجب بیع الشعرادی هامسی حیله گرادی هامی ییر کرببلادی

ممنون میشم برام پیداش کنین۰۹۳۳۲۳۸۳۳۸۷

۲۵ دی ۹۹ ، ۲۲:۰۱ مرتضی دهشتار

سلام درود بر شما عزیزانم خسته نباشین من روضه حضرت زهرا (ع) داستان انار مداح داود علیزاده رو میخوام هرچی گشتم پیدا نکردم اگه برام پیدا کنین خیلی ممنون میشم ازتون 

اینم شمارم ۰۹۳۷۱۶۳۱۵۰۱

۱۴ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۲:۳۴ سید ضالح موسوی

سلام. من دنبال روضه حضرت زهرا میگردم متنش اوزوم گوردوم که اهریمن سنه چاره یولون کسدی این روضه رو 2بار خوندن استاد علیزاده تو یکی از این نسخه ها وداع حضزت علی به زبان عربی هم هست که من نمیتونم پیداش کنم

سلام نوحه "منه عباس دیلر"رو کسی نداره؟

با سلام من سال هاست دنبال یکی از کاست های اقای علیزاده هستم متاسفانه بیت هاش یادم رفته 

ولی توی کاست امام حسین با حضرت زینب مشاجره میکنند و ایشان به حضرت زینب واقعه کربلارو توضیح میده ایا میدونین کدوم نوارشه؟

فقط یه نیم بیتش یادمه که میگه خسته سربازان عشق

۱۳ مرداد ۰۱ ، ۱۰:۵۵ مهدی مناجاتیان

سلام دوستان برای آثار استاد حاج داود علیزاده یه سایتی پیدا کرده ام که عالیه، هر چی هم تو سایت نباشه، درخواست بدید بارگذاری میکنند

سایت ضیاءالصالحین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی