دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید , دانلود فیلم با لینک مستقیم ,دانلود فیلم دوبله فارسی

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید , دانلود فیلم با لینک مستقیم ,دانلود فیلم دوبله فارسی

دانلود آهنگ جدید

مدرن آهنگ ,دانلود فیلم با لینک مستقیم ,دانلود آهنگ جدید

لحظه مرگ مرتضی پاشایی

شنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۳، ۰۷:۵۹ ب.ظ


دانلود فیلم آخرین لحظات زندگی مرتضی پاشایی

لحظه مرگ مرتضی پاشایی

ویدیو لحظه مرگ مرتضی پاشایی

دقایقه آخر مرگ مرتضی پاشایی


لحظه مرگ مرتضی پاشایی


نظرات  (۹۲)

جای تاسف داره که در فضای مجازی عکسی که مرتضی در بدترین شرایط جسمی هست رو پخش کنیم......
خواهش میکنم ازتون از کسی که این عکس رو اپلود کردی این عکس رو بردارین.....
خیلی بی وجدانید که همچین عکسی رو اپلود کردید....خیلی زشتههه.. یه لحظه خودتون رو جای اون بذارید ایا راضی هستید تصویر مرگ تون خبرساز مانیتورای مردم بشه؟؟؟!!  نمیدونم دیدن حریم شخصی افراد تا چه حد میتونه لذت بخش باشه .. متاسفمممم
لطفا این عکس رو بر دارید.
خواهش میکنم.
این اصلا کار اخلاقی و درستی نیست
مرتضی تو که رفتی ما هم رفتیم
از هرچیزی استفاده نکنید برای مطرح کردن خودتون.نهایت پستی و کثیفیه گذاشتن و پخش کردن این فیلم.دل عزیزاشو بیشتر از این به خون نکشین.خود اون عزیز هم مطمئا دوست نداشته و راضی نیست که چنین لحظاتی ازش رو کسی ببینه.فقط کمی وجدان داشته باشید و انسانیت.
خیلی کار پستی کردید خیلی پستید
۲۵ آبان ۹۳ ، ۱۴:۳۳ سهیل اصغری
دوستان من آدم پست و کثیفی هستم
تو روخدا منو حلال کنین
از من بی وجدان تر نیست
خاک تو سرم
من روانیم
واقعا که اخه این چه کاریه با خودتون همچین رفتاری کنن خوشتون میاد
خواهش میکنم  این  عکس رو بردارید واقعا بی شعوری که راضی به  دیدن این لحظه تلخ و بد  هستید دل عزیزمان رو بیشتر از این به خون نشین خواهش میکنم
اگه واقعا پشیمونی چرا عکس رو برنمیداری
آقا لطفا بردارین اینو ... پدر و مادرش ناراحت میشن و از مردم خواهش کردن فیلمارو نذارن .. برا احترام به خانواده مرحوم لطفا بردارین ..
روحت شاد مرتضی
من دوست دارمرتضی هستم خواهش میکنم عکس اخرین لحظه اش رابردارید

گناه داره
ما ایرانی هستیم و مرده پرست...متاسفم
مرتضی جان صدای قشنگت بزرگیتو جاودانه کرد
روحت شاد و آزاد...

تا زنده بود باید قدرشو میدونستیم..افسوســـــــــــــــــــــــــــــــــــ.................................

تا زنده بود باید قدرشو میدونستیم..افسوســـــــــــــــــــــــــــــــــــ.................................

تا زنده بود باید قدرشو میدونستیم..افسوســـــــــــــــــــــــــــــــــــ.................................

عقده ای بدبخت این چیه اگه مادرش ببینه چه حالی میشه

چیییییییییییی بگم روحش شاد برای خانوادش عذاب آوره دیدن این فیلم لطفا نکنید
لعنت خدا بر کسی که این فیلم رو گرفته خدا ازش نگذره.بی جدانا اسم خودتون رو می گذارید دکتر و پرستار.من نمیدونم چرا کسی جلوی این بی شرفا رو نمیگیره . باید این آدما رو نشوند سر جاشون تا عبرت بشه واسه بقیه که به حریم شخصی مردم تجاوز نکن.
وای خیلی کاربدی کردین گناه داره بیچاره......واقعاکه براتون متاسفم
واقعا که ادمای بدبختی هستین لحظات اخرش ازش فیلم و عکس گرفتین متاسفم براتون نذاشتین با همون چهره ای که ازش به خاطر داشتیم واسمون به یادگار بمونه
میگم بردار خدا خوش نمی یاد عکس رو گذاشتی  بردار اروحش شاد اینشاء الله جایش در بهشت باشد 
لعنت به تو که این عکس رو تو سایتت گذاشتی
به درک واصل بشی

متاسفم برای تمام ایرانی ها یی که منتظر یه اتفاقند تا موبایلاشون رو به دست بگیرند و فیلم بگیرند.خدایا انسان چقدر می تونه بی رحم باشه. مرتضی پاشایی یه اسطوره بود. تولحظات مرگش فقط می شد گریه کرد، دعا کرد، دست به دامن اهل بیت شد نه اینکه موبایل رو به دست گرفت و ... نمی دونم چی بگم ، فقط میخام بغضم بترکه تا بتونم واسه مظلوم بودن مرتضی گریه کنم.کاش این طوری نمی شد....دل خیلی برات تنگ شده....خواهرم همیشه ازم می خواست تا آهنگای جدیدشو براش دانلود کنم حالا دیگه بهونه ای برای هیچ آهنگی نیست...

خیلی بی وجدانید.کسی که این فیلم رو گرفته هم خیلی پسته و کسی که منتشرش میکنه از اون پست تر.خدا لعنتتون کنه.بی شرفای بی وجدان

محو کردن عکس کافی نیست اگه به روز بازخواست ایمان دارید این عکس یا کلا این پست رو بردارید. دوست دارید کسی عکس عزیزانتون رو در این حالت پخش کنه؟؟؟؟
دیگه توی بیمارستان ها امنیت نداریم بشینیم تو خونه بمیریم بهتر از اینه خودمون رو بسپاریم به بیمارستان.چون خودمون و بیماریمون حتی مرگمون میره تو اینترنت.این چه وضعشه ... امیدوارم کسی که این فیلموگرفته به درک واصل بشه.پست سنگدل .
بی وجدان بی شرف.تف تو روح بی وجدانت کنن بی شرف.شما انسانید؟؟؟حیوونم نمیتونه مثل شما باشه بی شرفا
مادر اون کسی که عکس رو گرفته با داغ بشینه اصلا چرا مادره  بدترین درد رو بگیری عوضی 
من میخوام ببینم تو رو خدا نشون بدین
فکر کنم پرستار ها یا دکترا ش عکس گرفته باشد با هر حال هرکس باشه تکه تکه شه عوضی 
من که نتونستم ببینم اوف منم اگه میدیدم میتونستم نظر بدم اما خداییش کار بدی کردین
تور رو خدا یه لحظه خودتونو جای خانواده اش بگذارید، خیلی کار بدیه، بذارید داغشون سرد بشه. نه اینکه بااین عکس و فیلما هرلحظه داغشونو تازه کنید
البته کار ماهایی هم که تو اینترنت به دنبال سرچش هستیم به همون اندازه کسی که این عکس و فیلم را گرفته و کسایی که آپلود و شیر کردن زشته. همه باید اصلاح بشیم
بردار
من برای مرتضی خوشحالم که رفت
سنگدل نیستم
خوشحالم چون درد نمیکشه 
بدرقه ی راهش بیشتر از هزارتا صلوات و فاتحه شد
خوش بحالش که اینقدر عزیز بود پیش مردم
حالا  ما عزیزکردمون رو از دست دادیم
خدایش بیامرزد
خیییییلی سخته باورش که دیگه نیست
۲۶ آبان ۹۳ ، ۱۷:۲۴ نیلوفرومعصوم
خیلی نازنین بود حیف که رفت خیلی دوستش داشتیم
خیلی مرد نازی بود خدا بیامرزه
وای خدای من این چه کاریه اخه یعنی لحظه مرگ ی جوون مظلوم و معروف ان قدر زیباست؟خیلی دلسنگین  نکنین این کارارو تو رو خدا خدا رو خوش نمیاد  مرتضی مرد باورش برام سخته  خیلی دوسش دارم ادم خیلی خوبی بود روحش شاد  من خیلی  میخواستم کنسرتش برم اما نشد برای شادی روح مرحوم مرتضی پاشایی یه صلوات بفرستین
خیلی زشته یعنی واقعا واسه مدیریت وبلاگ متاسفم که همچین فیلمی رو آپلود کرده...
مرتضی جوون ایرانی معروف و ادم خیلی خوبی بود درست نیست این عکسارو میذارین اخه ادم چقد میتونه پست باشه رحم داشته باشین خانوادش راضی نیستن که این کارارو میکنین  به خاطر اقا مرتضی اینکارارو نکنین  زشته به خدا  الهی بمیرم  خیلی روزای سختی داشت  فقط اگه میشه یکی راست و حسینی بگه مرتضی نامزد داشته یا نه  من ارزو داشتم مرتضی رو از نزدیک ببینم اما قسمت نشد برای شادی مرحوم مرتضی پاشایی یه صلوات بفرستین   
خجالت بکش به خودت میگی انسان که این عکسوگذاشتی ایشالا سرخودتم میاد ویکی عکسه خودتو بذاره رووبش

خر که نماد نفهم بودنه پیش این کسی که این فیلم رو آپلود کرده استاده

دوستی که فیلمو گذاشتی لحظه مرگ تو چطور خواهد بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟میدونی ؟؟؟؟؟؟؟؟همه مرتضی پاشایی رو دوست دارن همه مردم عزادارشن ولی لعنت به تو .
میگن یه پرستار این فیلم و گرفته خدالعنتش کنه،آخه این چه کاری بود که کرد؟؟؟؟؟؟؟؟شما هم که فقط دنبال سوژه می گردید....
نفرین به همه اونایی که مرتضی رو خراب می کنن.
مرتضی عزیز روحت شاد

بی شعورا..دیدن زجر کشیدن بقیه لذت داره؟

خیلی متاسفم واستون....اس تبلیغ یا دیده شدن لحظه جون دادن کسی مثه مرتضی پاشایی رو سوژه میکنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ایه مردی برش دار

توروخدا خواهشا این عکسو بردارید
همه ما یه روزی میمیریم پس حرمت رفتگانمونو نگه داریم تا بعدها بی حرمت نشیم  روحت شاد
خوشحالم که دیگه درد نمی کشه و اون دنیا راحته !
واقعا که بعضی ها از انسانیت
گوه نخورین بینم کونیا وجنده ها اسم مرتضی رو روی زبون کثیفتون نیارین همتون یه انی هسین
خیلی بی وجدانین آخه خودتون راضی میشین لحظه مرگتون رو بزارن تو سایت واقعا که
حالم ازتون بهم میخوره.خیلی نامردید که از لحظه جون دادنش فیلم و عکس گرفتید.ایشاا... کسی که این عکسا و فیلمارو گرفته دستش قطع بشه.
لعنت...لعنت....
خواش میکنم این عکسو پاک کنید
لعنت به اون کسی که قبل از این که مزتضی پاشایی بمیره شایعه کرده بود که مرتضی پاشایی مرده و مرتضی پاشایی رو اراحت کرد. حالاهم که دیگه نیست تا برامون بخونه .افسوس. 

روحش شاد و یادش گرامی

دیگه از این به بعد همش اهنگ های تورو گوش میدم اهنگاتو که میشنوم یادت میفتم گریه می کنم مرتظی خداحافظ خدایا یه جای خوب بهش تو بهشت بده روحت شاد همیشه تو قلبم جا داری مرتظی خدانگهدار

لعنت بهت بی ناموس عوضی اشغال سگ تو روحت کثافت خر چرا این فیلمو گرفتی پیش خودت فکر کردی خیلی مردی
وقتی دکتر مملکت این باشه خدا برسه به داد بقیه
دلم نمیاد بگم خدا بیامرزه مرتضی رو شاید باید گفت خدا بیامرزه مارو با این کارامون....این فیلم و یه دکتر گرفته من خودم مادرم سوپروایزر بخش زنان بیمارستان بهمنه پرستارا تو بخش ویژه چون همش در حال رفت و آمد و چک کردن بیمارا هستن نمیتونن و اجازه ندارن گوشی دستشون باشه همیشه گوشی هاشون تو اتاق استراحته حداقل واسه نویزش نمیارن تروخدا به پرستارا فحش ندین دکترا معمولا دست و بالشون بازه و کسی چیزی نمیتونه بهشون بگه در هر صورت هرکی که گرفته امیدوارم بتونه وججدانشو یه روز ببخشه چون اصلا کار درستی نبوده
چقدر مردم این دور و زمونه تیتیش مامانی شدن بجاش خودمونو اماده کنیم برای این لحظه شتری که در خونه هرکسی میخابه باید با یاد خدا خودمونو اماده کنیم
۲۸ آبان ۹۳ ، ۱۳:۲۳ مریم قاسمی
لطفا به خاطر حرمت مرتضی پاشایی این عکس و کلیپ های مرتضی پاشایی رو توی سایتتون پاک کنید .... مادرش و دوستاش گفتن حتما خودتون هم شنیدین ... عکسها و فیلم هایی که تو بیمارستان گرفته شده رو پخش نکنید مخصوصا توی فضای مجازی ....


فیلم جنجالی چطور منتشر شد؟

بازار شایعات داغ است برخی می گویند این فیلم را یکی از خواننده های پاپ که به ملاقات مرتضی پاشایی رفته بود گرفته و برخی عنوان می کنند که این، کار دو پرستار سهل انگار بوده که اکنون در بازداشت هستند.

گذشته از اینکه این فیلم چطور سر از گوشی های تلفن همراه و شبکه های اینترنتی درآورده ، باید یک نکته ضروری را همین جا یادآور شویم و به قول احسان علیخانی همین جا از بازنشر این فیلم یا حتی به دنبال آن گشتن صرف نظر کنیم.

این فیلم اصلا مربوط به لحظات پایانی زندگی مرتضی پاشایی نیست! بله درست متوجه شدید . خبرنگار البرزنیوز این فیلم را با یک پزشک بازبینی کرده و می گوید این فیلم ناراحت کننده احتمالا مربوط به لحظات تحمل درد ناشی از مصرف داروهای شیمی درمانی است. دلیل دیگری که ثابت می کند این فیلم ادعایی واقعیت ندارد اینکه، موهای مرحوم مرتضی پاشایی در این فیلم کاملا قابل رویت است ، حال انکه متاسفانه شدت بیماری در روزهای آخر باعث شده بود تمام موهای این هنرمند جوان بریزد.
خیلی پسدید خیلی

خیلی بی شرم هست کسی که این فیلم گذاشته از خدا میخوام لحظه اخرش زجر اور تر باشه و فیلمش پخش بشه ایشالا عذابت شدید باشه و از خدا برای خانوادش صبر میخوام

تروخدا اگه انسانید لینکشو بردارید
حداقل به احترام پدر مادرش
هر کس هرچی گفت به خود پستش گفته

لطفا این عکسو بردارین اگر مامان وباباش ببینن ناراحت می شن

افسوسسسسس که رفتی

جرا این عکسو گذاشتین

این کسایی که تاسف خوردین ....
خودتون اول فیلمو نگاه میکنین بعد اینا رو مجبور میکنین که حذفش کنن ....
خو ما هم آدمیم ....
ما هم طرفدار مرتضی هستیم .....
ما حق نداریم آخرین لحظات عشق مونو ببینیم ؟؟؟
ما هم دوسش داشتیم ....
با صداش خاطره داریم ....
خیلی نامردین بخدا ....
شما ادعا میکنین که طرفداار مرتضی ایید در صورتی که طرفدار مرتضی نباید نامرد باشه ....
خب منم طرفدارشم دوس دارم آخرین لحظه های زندگی ... زندگیمو ببینم ...
انگار آمریکاییها حق داشتن از ما حق توحش بگیرند.
فک نمیکردم تو دنیا همچین ادم پست و بیشعوری پیدا بشه....
واقعا اگه من به جای اون ادم پست بودم از عذاب وجدان خودمو میکشتم و راحت میشدم ....
هر کی هستی فک کردی آدمی خیلی بیشعوری امیدوارم خدا ازت نگذره  قطعا مرتضی تو بهترین جایه بهشته برای شادی روحش فاتحه بفرستین
من که فیلمشو ندیدم دوسم ندارم ببینم ازتون خواهش می کنم اگه دیدین که هیچی اگرم ندیدین دنبال این نگردین که بخواین ببینینش کسی که عاشق مرتضی باشه هیچ وقت دوس نداره لحظات مرگشو ببینه
فیلمو ایمیل کنین
friend.iran@yahoo.com

لاشی عکسو بردار آدم واسه بازدید بیشتر وبلاگش که این کارارو نمیکنه

۰۴ آذر ۹۳ ، ۱۱:۲۲ المیرا مشعوفی
باید حرمت این میت رو نگه میداشتند و کلیب آخرین لحظه زندگیش آپلود نمی کردن این یه نامردی محضه .....

تقدیم به گل پرپر شده ؛ مرتضی پاشایی عزیزم

پرنده ما دیگر نمی خواند ........

دیگر نمی خواند آن پرنده که هر روز صبح می خواند ............ جه کنیم با این همه تنهایی

صدایش .... صدایش عجیب بود

پر از تنهایی .... پر از معصومیت ..... پراز عشق ......

صدایش پر از ....... پر از  رهایی بود

پرنده ما بی قرار بود ؛ پر از پرواز بود

صدایش عجیب بوی بهشت می داد

زمینی نبود ....... آسمانیم نبود

پرنده ما بهشتی بود ......

دیگر در این زندان بی رحم نمی خواند ....

در باغ بهشت می خواند ....

خوش بحال خدا ..... آوازش را هر صبح تنها او می شنود

گویی خدا هم برای صدایش دل تنگ بود

آری .... او را  برد .... اما.... اما ..... خدایا چه کنیم با این همه تنهایی

پرنده ما دیگر در این زندان نمی خواند ....

                                                                                                             از طرف :  المیرا  مشعوفی

                                                                                                                                                     25/8/93 - کرمانشاه

 


شعری خوبی بود المیرا خانم - ایکاش حرمت اون بزرگوار نگه می داشتن . همیشه تو صحبتاش نمی خواست عنوان کنه که مرضی سرطان دراه. روحش شاد
....... شعره جالبی بود الی جون ...... شرمنده به رحیم نوروزی که حرمت این  خواننده خوب و نگه نداشت
شعره جالب انگیز ناکی بود .........................
الی جون شعر خوبی بود. لایک ..............لایک ..............لایک
۱۰ آذر ۹۳ ، ۰۹:۴۹ اشکان کرمانشاهی
شعر خوبی المیرا جون ....... همشهری عزیرم . افتخار کردم که همشهریم این شعرو سروده . موفق باشی. بازم واسه مرتضای عزیرم از این شعرا بگو .لایک لایک لااااایایایکککک
خیلی بیوجدانی
مادر مرتضی گفت من راضی نیستم که فیلمو ببین ولی بازم ادامه میدین
خودتو بذار جای خانوادش بعد اینارو بذار
۲۹ آذر ۹۳ ، ۰۸:۵۱ المیرا مشعوفی
شعر جدبد زیر را برای چهلم مرتضای عزیزم سروده ام
ای دل دیوانه بس کن
عاقبت بالش شکست
آن پرنده بال پروازش شکست
در سکوتی تلخ فریاد کشید
ناگهان خاموش شد ؛ بندش گسست
این فلک رحم به جوانیش نکرد
پیر شد زد بر گلو ؛ نایش شکست
آن پرنده بال پرواری بساخت
رفت ‘ در آغوش دنیای خیال
چون خدایش را بدید آرام ؛ رست
ای دل دیوانه ؛ زاری نکن
مرتضی رفت و صدایش خاطرست
با صدایش زنده می ماند مرد
چون صدایش زندگی می داد و بس
 سرآینده : المیرا مشعوفی
30 دیماه 93- کرمانشاه
وای نه
اخه مگه مرض داری حتی توی تلویزیون اعلام نکرد که کسی این ویدیو رو پخش نکنین
گریم گرفت
وای مگه مرض داری
.
.
.
.
گریم گرفته حلا این همه کلیپ گیر دادی به این
 ابرو دارین اگه ابرو داشتین این کار رو نمی کردین
من هم مثل همه از مرگ مرتضی خیلی ناراحت شدم 

وبا اینکه بیش از چهل روز از مرگش می گذره نمی تونم باور کنم که دیگه نیستوالان که دارم می نویسم فهمیدم که چقدر این واژه ها حقیرند برای توصیف وسعت  
دلتنگی و اندوه من.....اما
ماهممون رفتنی هستیم ...همه مون مسافریم.
این جمله رو معمولا همه تکرار می کنن اما کی واقعا باورش کرده؟!مرگ مرتضی باعث شد که به یقین برسم که همه می میرن :جوان یا پیر.بچه یا بزرگ.خواننده یا 
بازیگرو....و به یقین رسیدم که من هم یه روزی می میرم،و همیشه این توی ذهنم


هست که قراره یه روزی بمیرم
اگه همیشه یادم بمونه دیگه دل نمیشکونم ،دل نمی سوزونم،قهر نمی کنم،گریه نمی کنم،بخاطر دنیا و وسایل هاش غصه نمی خوم

دوستای گلم می دونم که اینهارو خودتون می دونستید اما گاهی یادآوری
بعضی چیزها لازم

به نظر من طرفدار های واقعی مرتضی کسانی بودند که براش دعا کردند و  ازخدا براش طلب آمرزش  کردند
من این فیلم رو نگاه نکردم و هر گزنگاه نخواهم کرد
و از خدا می خوام که اون کسی رو  که این فیلم و گرفته به راه راست هدایت 
کنه،والبته کسانی هم که این فیلم ودیدند باید بدونند که. این لحظه است که همه 
تجربه می کنند
 سقراط میگه: این نفهمی انسان است که از چیزی که نمی دونه بترسه و فرار کنه ویا اون رو درد ناک بدونه.شاید مرگ بزرگترین نعمتی باشه که انسان از اون بی خبره.ببخشد پرحرفی کردم
انشاا...همگی عاقبت به خیر بشویم 


من واقعا نمیدونم چی به اونایی که فیلم و عکس پاشایی رو تو لحظه مرگش پخش می کنن می رسه.فقط امیدوارم هر کی این فیلم و عکس ها رو گرفته به سزای کارش برسه.
۲۰ بهمن ۹۳ ، ۰۲:۳۴ امیررضا امیری
فقط میخوام بگم حیف اون صدایی که رفت زیر خاک.جای اینکه براش دعا بخونید باهم دراوفتادید.بیاید برای شادی روحش صلوات بفرستیم
۱۹ خرداد ۹۴ ، ۱۲:۲۷ ریحانه شاهبازی

با سلام خدمت تمامی دوستان و هواداران مرتضی پاشایی عزیز. واقعا حس تأسف دارم برای کسی که با لحظات زندگی مرتضی عزیز و با احساسات طرفداران وی بازی کرده. امیدوارم از این حرکت ناشایست خود، شرمنده باشه و حتی درصدد جبران این قضیه باشه. واقعا سخته، نمیدونم چطور باید این وضعیت رو عنوان کنم فقط می تونم بگم که خوبه که آدم نسبت به همنوعش، حس انساندوستی و همیاری داشته باشه.خوبه که  خودمونو جای طرف مقابلمون بزاریم و درکش کنیم.

عالی بود 

من مرتضی را دوست  داشتم وتمام اهنگ هایی که خوانده بود رادوست داشتم  مرگ پاشایی را روحش شاد باش وخدا او را رحمت کند

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی